lördag 16 februari 2013

Rek av ultraintervall 3 och lite mer...

Nästa söndag kommer jag nog vara lite sliten.... 80 km löpning - mestadels stig - skall bli skönt ändå...eller skönt - intressant - intressant hur kroppen kommer att reagera. "Pratade" med en ultralöpare på Twitter...hon skall oxå springa intervallerna nästa helg. Hon menade att det ofta kändes värre att "starta om" med en intervall - än att springa igenom 80 km på raken...only time will tell... :)

Barnvagnsrace med H...
Igår var jag iallfall ute och rekade ytterliggare en 10 km runda. Det kommer bli en stig/grusvägs 10:a  som kommer bli fin att springa. Som det ser ut i nuläget kommer jag få med mig två vänner på den första intervallen kl 00:00 och sedan skall ju Coach A med på minst två och Linda på minst en...

Höjdkurvor på ultraintervall 3 - eftersom vi bor på ett berg blir det uppför i slutet hur man än gör...

Stig första 4 km och sedan grus i 4 km och sedan stig de sista 2 km....NICE!!!
Annars har veckan varit ganska lugn. Fått till ett lite längre pass med Harry i vagnen. Ett snabbare pass och sedan simningen i måndags. Simningen känns riktigt - riktigt bra nu - Coach A och jag snackade om att det kommer gå undan i Karlskrona om vi kan hålla ihop simningen som vi gör nu. Simningen är väl bådas styrka - nu skall vi bara bli uthålligare och snabbare...

Stiglöpning när det är som bäst...med Mando Diao i lurarna och bra klipp i steget....
Lämnar er med lite inspiration...två gamla klipp...men det får en att längta ännu mer efter barmark och vattentemperaturer att simma ute i...

Varsågod....mer imorgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar