onsdag 13 februari 2013

Joggingvagnsrace...

Idag skulle jag och Swimcoach A kört ett gemensamt löppass. Efter att livspusslet inte riktigt gått ihop fick det bli varsitt löppass. A körde sitt i Kungsbacka och jag drog iväg med H i joggingvagnen in till Lindome...

Moddigt och J-vligt var det...men vi lyckades ändå skapa ihop 13 km på 1 Tim och 19 min - vilket gav oss en snittkmtid på 6:09. Med tanke på underlaget så får det anses hyfsat.


Körde lager 2 under vindjackan - nöjd... Min Surge från UltrAspire är grym. Tänkte att jag kör den på alla löppass - så att jag kan trimma in den. Undra om den går att simma med...?!?! ;)

Lång dag idag... Imorgon hade jag tänkt prova att springa med Pantern - men - Alla hjärtan - vila - god mat - vin och kanske lite choklad... Nya tag på fredag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar