söndag 11 november 2012

Löpning - löpning - löpning...

Veckan har bjudit på just det...löpning...eller...löpband - asfaltstugg - joggingvagnsrace och lite mer löpband. Har funderat ett tag på vad som hände med styrketräningen. I somras körde jag frivändningar, ryck, stöt och otaliga MetCons. Alltid med järnsmak i munnen och en känsla av att "nu dör jag....på riktigt.."

Hösten kom...vi bestämde oss för Kustjagaren i Karlskrona och Öloppet 2013. Något hände...jag som hatat att springa hela mitt liv fick plötsligt lite känsla....frihetskänsla av att springa och simma...simma har jag iochförsig alltid gillat...men springa...?! Nej!!!

Kanske är det så enkelt att när kroppen har ställt in sig på en sak så kör den bara på. Nu känns det riktigt kul att bege sig ut...inga krav...bara mata på och titta på omgivningen. Känner just nu inget sug efter overheadsquats...

Imorgon simpass med Johan igen. Kommer bli grymt!!!

BAZINGA...punk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar