lördag 22 februari 2014

Sandsjöbacka solotrail och 20000 besökare...

Igår hade jag planerat en runda i Sandsjöbacka. Eftersom jag inte sprang Sandsjöbacka Trail tänkte jag att jag skulle köra en stigfinnarrunda. Normalt letar jag stigar i närområdet på Stigoteket.se, men i förrgår hittade jag en fin 16 km GPX runda på Happy MTB. Det är superenkelt att ladda över GPX filer i lin Suunto Ambit2 - sedan är det bara att köra skala 200 m och följa strecket...grymt bra hjälpmedel när man är på ställen man inte riktigt har koll på. Skall börja använda funktionen mer för att hitta mer stigar för löpning och senare i vår även MTB.

Det var riktigt geggigt i terrängen igår...funderade över skoval. Merrell Ascend Glove kanske inte var optimalt...men de är så satans sköna att springa i. Längtar eft AllOut Rush med lite fetare dobbar.

Igår såg jag av en slump att vi haft 20000 besök sedan vi startade sidan. Vi är glada att ni kommer tillbaka för lite inspiration och tips och trix. Vi har skrivit det innan och vi gör det gärna igen.... Vi är inga proffs på det vi gör...men vi har kul och försöker hela tiden hitta vägar att bli bättre. Nedan en liten film för att belysa hur gårdagens terräng var. Hoppas ni har en grym helg!

 

4 kommentarer:

  1. Grattis till 20000. Hur länge har du haft bloggen?
    Jag är sjukt sugen på ett par Merell. Kanske ska chansa och se om de passar.

    SvaraRadera
  2. Vi startade lite försiktigt i juli 2012. Satsa på ett par Ascend Glove. De är grymma! /J

    SvaraRadera
  3. TADAAAA: Du har anmält dig med följande uppgifter:
    Namn: Karin Jonsson
    Klass: Kortlopp Damer
    Klubb/Stad: Ankeråsen

    SvaraRadera
  4. Karin...anmäld till Prinsens minne?!

    SvaraRadera