fredag 13 september 2013

Ö till Ö 2013 - Filmen...

När jag var uppe och bevakade Ötillö så var det ju mest för att kunna skriva något till jogg.se. Förutom att ta ca tusen bilder så filmade jag lite med min GoPro. Tänkte att jag skulle komma före TV4 Sport som sänder tävlingen på måndag den 16 september kl 16.00... Lite random film från start - energistationerna och från Långbäling.

 

Utöver ÖtillÖ så har vi börjat skissa på tävlingar inför 2014. Jag är riktigt sugen på att springa Täby Extreme Challenge som går i april. 100 Miles är långt....men jag tänker att det inte är omöjligt. Anmälan öppnar 21 september....hmmm... Utöver det så har vi STARKA funderingar på Utö Swimrun sista helgen o maj...problemet blir att det isåfall inte blir något Borås Ultra 50 miles...eftersom den tävlingen går helgen innan. 82 km i benen inför en kall och hård Swimrun tror jag inte riktigt på. Kustjagaren Karlskrona i juni är redan klart - den kör vi....vi skall kapa tid och köra hårdare. Öloppet...ja...det vill vi nog...eller ja....det skall vi köra! Hmmmm... Det blir ett spännande 2014!!!

Vad mera...Jo....Vi är riktigt glada över att MERRELL kommer sponsra oss med skor även till nästa säsong. Vi har varit supernöjda med våra TrailGlove - till nästa år blir det nya modeller. Hoppa in på Merrell för att kolla in nyheter och få råd kring löpning.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar