lördag 6 april 2013

49 dagar kvar....

Idag är det mindre än 50 dagar kvar - 49 dagar kvar till 50 miles mellan Göteborg - Borås... Eller som arrangören beskriver det...



Linda säger att jag förmodligen är lika naiv inför detta som jag var inför 8 mil ultraintervaller - men jag vet inte... Scott Jurek säger... "-If you can walk - you can run!" Jag vet inte...8 mil är j**vligt långt...men det är inte omänskligt... Jag mår bra kroppsligt - nästan överladdad mentalt ... redan .... Lite utrustningsfrågor jag funderar över - men i övrigt ser jag VERKLIGEN fram emot 08.00 den 25 maj i Skatås...

Skofunderingar.... Skall jag ha...


Kinvara hela vägen...? Eller...



...köra Bagheera Ultra till Hindås och byta där....eller...



...köra trail glove först och byta till Kinvara sedan...?! Blir galen...! ;)

Ni som sprang förra året? Hur gjorde ni?

Hur som haver - det kommer bli en fantastiskt intressant dag på stigen...och som vanligt så finns det inget dåligt väder...bara dåliga människor...

Kartor nedan för den intresserade...






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar