måndag 7 januari 2013

Get ready for...

Eftersom jag fortfarande anser mig ny på det här med löpning och då framförallt att springa lite längre så söker jag inspiration och kunskap överallt. Jag läser bloggar, pratar med vänner som springer och jag kollar mycket på YouTube...

Etersom en del tid på kvällarna går åt till att nynna "Imse vimse spindel" och "En kulen natt" så brukar jag i mörkret plugga i en iphonehörlur och kolla en serie som finns på YouTube.

På kvällarna förvandlas jag till MultiTaskingläkaren i HippHipp...

 Serien heter iallafall "Get ready for..Ultra Trail Mont Blanc"


och i serien får vi följa Sebastien Chaigneau där han guidar tittaren genom årets alla faser inför UTMB. Träning (styrka/löp) - kost - utrustning - mentala förberedelser.


Nedan länkar till några av avsnitten... Mycket nöje... :)

Serien har även några avsnitt där det blir mer av en race report.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar