fredag 28 september 2012

Nästan sjuk...eller...?!?




Hemkommen från Kreta...en suverän vecka med sol - havsbad - värme - löpning i linne - god mat...

När vi kom hem var temperaturen +6 grader...stabilt oskönt att gå från +37 till +6... Eftersom man inte blir sjuk av kyla så måste det vara en kombo av att trängas på flygplan och att jag gjort 14 timmar övertid på knappt en vecka - jag känner mig sjuk...men har varken feber eller smärta. En konstig krypande känsla av obehag som inte vill bryta ut i en fullskalig förkylning...

Bestämde mig tidigare i veckan att inte köra ett enda pass denna veckan. Känns passande...

Anmälan till Kustjagaren skall vara inne den 1 oktober... Vi har valt att köra denna som en "uppvärmning" inför Öloppet. Kustjagaren 29 juni och Öloppet den 3 augusti... Ser fram emot det!



Nästa vecka skallvi försöka pressa in första simpasset inne...

Lämnar er med lite inspiration...jag gör verkligen inte anspråk på att vara en löpare...men detta får mig att vilja springa iallafall... :)


INSPIRATION

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar